Dagens outfit



Stina och jag fördrev tiden med ännu mer seriöst arbete.

Mössan har jag fått från en goodiebag, man får ju en del sånt. Snygg och enkel och döljer alltid en dålig hårdag.
Jackan är specialsydd i ett snyggt blått tyg och passar dock inte till norrländska snöstormar, men whatever om man vill vara fin får man lida pin.
Ridbyxor som blir riktigt fina när de får en touch av lerstänk och hästhår.
Detsamma gäller skorna, det går väl inte undvika att bära ett par snygga lerdränkta skor? Vårens nya trend helt klart.
Ascessoarer:
En snygg och praktisk handväska  i en klarblå färg som rymmer det mest från mina skönhetsprodukter, 10 kg hö eller ett flak öl. Dock kan jag inte bära min oversize chihuahua i den, snyft!
Och till sist en kratta i en trevlig röd färg. Kan inte gå någonstans utan den, love it!
Opsie! Höll ju på att glömma lilla gulliga söta underbar oversize chihuahua Pussyisland, han finns alltid vid min sida.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Stina

Äntligen lite bilder. :) Och jag är den otroligt duktiga fotografen!!

2009-04-16 @ 19:50:22
URL: http://soti.blogg.se/
Postat av: C

Stina när ska du lära dig att det är en blogg och inte en pekbok? ;)

2009-04-16 @ 21:21:52
Postat av: malmö

mer inlägg :D

2009-04-17 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0