Fy fan vad vi är bra!

Idag kom våra efterlängtade studentmössor. Känns som att det inte alls är lång tid kvar nu.


För några dagar sen pratade jag med Jennica och vi kom in på ämnet studenten. Så frågade hon en fråga jag faktiskt inte tänkt så noga på, eller rättare sagt kanske förträngt?

-Carro hur gör ni när ni springer ut? Är det från wärdshustrappan eller?

Jag vet faktiskt inte om det var ironi eller en ren fundering från hennes sida till en början.


Det kändes ju helt sjukt. För jag tror varken att champangefrukost eller något annat som tillhör studenten händer här uppe. Det mest underhållande är nog att åka häst och vagn, eeh?

Det är då man funderar på vad man har hållit på med de tre senaste åren.


Men ändå, visst kommer man sakna det lite.

Dra ut fåtöljen i solen. Avnjuta utsikten av Oviksfjällen i horisonten
med en folle i handen och bästa gummistövlarna på.

Frihet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0