Hey kwanongoma! Holy madre och dom sju dvärgarna..

Hur ska det här gå?
Ge mig smärtstillande, morfin, lustgas, gör vad som helst.
Nu börjar min kropp säga ifrån och jag är hemskt glad att det bara är två mornar kvar på jobbet.
Jag har till och med undvikit att träna Prinsen på tre dagar nu. Ska försöka ta mig upp på honom imorn om det så ska behövas lyftkran.
Däremot överväger jag att strunta i kvällens festligheter, tacka nej till öl och en trevlig vårkväll. Ja jag är verkligen ur form för tillfället..

Kommentarer
Postat av: malmö

uch du, lyssna på super arnie, han har rätt!

2009-04-18 @ 22:36:39
Postat av: C

ja det kändes inte bra att använda spaden som krycka medan jag spånade boxarna..

2009-04-19 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0