No it can't be so..

Känts som fredag hela dagen, jag gillar fredagar.

Fast än vi inte gör mycket under veckorna egentligen, känns det ändå som man kan andas ut och ta det lite lugnt och glömma allt ansvar för en kväll.


Vägde upp kvällsfodret och lyssnade på p3 (Fibes oh Fibes! är inte så tokiga), min egna maxin' relaxin' tajm..

Allt kändes lugnt och bra.

Sen red jag Njördur, han har inte känts bra och jag tror jag ska börja bli en ridande veterinär eller något. För jag är faktiskt lite grym på att känna vart felen sitter.

Så nu är både han och jag invalidos. Som tur är kommer Stellan imorn och ska kika på honom och jag ska väl knapra i mig ännu en tablettkarta för att försöka hålla ihop.

Livet leker!


Solen har skinit idag och jag ångrar mig stort att jag har tagit bort elitloppshelgen från min todolista och sålt min festbiljett. Finns det en säng över i Stockholm till mig så säg till!

Man har ju trots allt levt i den här världen i tre år nu och det skulle vara roligt med en trevlig avslutning..


Allt börjar närma sig med studenten också. Att springa ut på wärdshustrappan känns ju som ett skämt och nu ska vi tydligen ha mösspåtagning på Östersunds travbana hur ska detta sluta?

Att stå och lyssna på när travbanechefen håller ett tal och bli uttittad av spelmissbrukarna och alkisarna känns inte så festligt..


Fast dagens stora nyhet är ändå att Östersunds socialnämnd har bestämt att dom inte ska sälja alkohol i barerna på årets studentbal..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fibes gör riktigt go musik!! jag har vart på svensexa med en i bandet , om du undrar haha ;)

2009-05-01 @ 10:29:10
URL: http://kungsanna.blogg.se/
Postat av: C

Ja jag tänker bara sommar i en bil på väg till ett trevligt ställe! Tufft ;) har alltid funderat på det..

2009-05-01 @ 15:20:15
Postat av: Martin

Varför tror alla att travet består av dom som "håller på med hästarna" och sen är det spelmissbrukarna och alkisar???

2009-05-02 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0