Pocket full of sunshine

Från att ha varit toppenväder hela helgen har det ösregnat hela måndagen. Det har legat ett 15 meter tjock grått moln över hela Wången och sängen har aldrig varit skönare.

Skulle ut i hagen för att hämta en häst.
Fastnade med ena skon i leran. Försökte dra upp foten och det resulterade i att bara foten kom upp och hamnade i en lergrop, mums. Drog upp den lerdränkta skon och började gå. Fortsatte att gå och båda skorna sögs fast i leran. I min kamp att ta mig därifrån hamnade båda fötterna i leran medan jag kunde se hur mina skor sakta sjönk ner i leran som Titanic.
Sedan har min dag bara rullat vidare på det viset.
Vet inte om det är en väldigt händelselös vardag jag lever i, men just nu går det riktigt segt må jag säga. Sen vet jag inte om det beror på att jag är inne på min tredje jourvecka på raken och vet att jag har en kvar nästa vecka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0