Snart försvinner jag ur dina ögon som en svår och jobbig grej

Jag har alltid svårt att bestämma mig och välja mellan saker och ting.
När jag väl sen beslutar mig för något känns det bra, men sedan visar det sig nästan alltid att bli fel i vilket fall.
Det rör sig från allt mellan glassval, hästköp, dagens outfit till större världsproblem i mitt liv.
Förut sa jag alltid nej.
Och nu har jag lärt mig att säga ja, men hjälper det?
Nej eeh ja!

Jag träffar killar med läskiga hobbys, killar som är svin, taniga otrogna hästpojkar, halvkriminella norrläningar, tablettknarkande danskar, killar med mer skönhetsprodukter än vad jag har, killar som spyr ner mitt rum och sedan ger mig blommor, killar mitt i proffskarriären, killar vars mammor jag undervisar och sedan killar som gillar mig och då får jag panik och springer därifrån. Inte ens där kan jag välja rätt och se vad som är bäst för mig själv.
Det är inte så att jag känner mig som Linda Rosing, men man kanske skulle ha en sån där coach ibland? Ingen livscoach utan en valcoach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0