Our future is so bright we gotta wear shades

Åtta dagar kvar i Sellnäs. Inge mera turer i Borlängebushens skogar, inga mer film och folkölskvällar hos bröderna Olli. Kommer inte på nåt mer faktiskt, inge mer Sellnäs helt enkelt.

Det blir heller ingen italienska till hösten och planen att bli formel1 förare försvann den också.
Istället kör jag, Old Betty och Saga  till Kimsta och flyttar in i Casa de la Carro och blir granne med herr Kihlström, tror det kan bli nåt bra av det med.
Ny stad, nya möjligheter till och med nya radiokanaler, bye bye FM 88.88!
Jag längtar.

Kommentarer
Postat av: malmö

åhh då kan du lyssna på NRJ :D ihh!över till bad news, fick ta blodprov idag.. vad gjorde linda förra veckan, vad kommer synas?

2009-08-18 @ 16:39:52
Postat av: cecilie ♥

frågestund i bloggen nu!

kika gärna in och ställ en fråga :) ♥

2009-08-18 @ 17:02:19
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför ska du ta blodprov? Linda seriöst, skärpning! You're not born to be a gangster!

2009-08-18 @ 17:04:20
Postat av: Anonym

Hej! Kolla gärna in min bloppis http://buyitnow.blogg.se där jag säljer snygga kläder till bra pris :D

2009-08-18 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0