Torsdagströttheten

Torsdagströttheten har dragit sig över min kropp som en tjock dimma.
Egentligen fanns den där redan i måndagsmorgon, men den blir inte lika påtaglig då
som nu.
När jag vet att den inte kommer försvinna.
Det är ju naturligt att vara trött näst sista dagen på arbetsveckan, men det brukar kännas
acceptabelt för fredagar går fort och helgen är underbar.
Men om det nu råkar vara så att man jobbar hela veckan ut. är torsdagströttheten extrem.
Ja jag är jävligt bitter att jag jobbar helg. Jag ska inte ljuga.
Och trött.
Trött på att vara trött
Trött på att jobba själv
Kan ingen skicka lite sällskap i ett kuvert innan jag går under?

Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju lösa allt :)

2009-08-16 @ 20:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0