Efter varje vecka blir det helg

Drack min egenköpta öl i lördags. Kändes b-r-a
Såg Magnus Carlson & the moon ray quintet.
Bakgrundsfakta: Jag gillar Magnus väldigt väldigt mycket
och igår ville jag verkligen bara snurra runt i hans blodomlopp
och lagomt till när han sjunger jag ber dig, ber dig nu sträck ut din kärleksfulla hand
vill jag hoppa ut genom hans vackra mun och stå där och hålla han i handen
Svar: Ja han är så grymt fin när han har sparat ut håret och färgat (?) det mörkare
så jag bara vill vara under hans kostym, jämt!
Eller jag ångrar mig.
Kickar ut Christian från min soffa så får Magnus ligga där och sjunga fint för mig.
För det är ju inte så att jag vill ha honom på riktigt, lögn.
Hans charm gör mig knäsvag.
Nu ska jag titta på reprisen från På spåret på svt play, skulle visst vara med nån där som heter Magnus..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0