Här eller där?

Som alla andra människor har jag också dåliga och svaga sidor, ja det är sant.
Att ta steget från den varma och sköna sängen ut i den kalla luften är inte riktigt min grej.
Jag är så oerhört nyfiken ibland att jag till och med sjäv kan känna att det går överstyr.
Och sen det där att bestämma sig för saker och ting.
Vilken tröja ska jag ha på mig? Vilken skola ska jag söka? Vilken glass är godast?
Och över till den senaste frågan, vart vill jag bo och sova?

Den här sängen känns inte alls fel + att jag råkar ha en förkärlek till hus.
Fast det mesta hänger faktiskt inte på mig just nu. Nej nu är det högskolan Daaalarna som ska ta ett finger ur röven och antingen trycka på ja eller nej om jag kommer in till våren.
Sen vet jag vilket täcke jag kan krypa ner under.


Kommentarer
Postat av: Malmö

GOSH så fint, älskar de över sängen :D

2009-12-27 @ 12:04:52
Postat av: C

Kärleken övervinner allt, så låt oss bli besegrade av kärleken.. Hoppas det kan bli mitt för ett tag :D

2009-12-27 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0