Hold on tight you know she's a little bit dangerous

Fick ett mail från Island
och nu sitter jag och funderar hur jag ska förklara att tugga fårtestiklar till lunch inte var min grej riktigt.

Att ta ett litet glas av Svennis homemade stuff innan jag hoppar upp på en galen unghäst för att lugna mina nerver och sen fira att jag satt kvar med en whisky och sen hoppa upp på ännu en ny häst inte var min kopp te.

Att jag inte gillar småbarn som skriker,slåss, spottas och älskar att gräva ur innehållet i fårhuvuden och sen äta upp det medan jag måste kolla på.

Att jag inte får en kick av rädslor och otäckheter. Typ som att sova i källaren hos en man med ett träben och en mun där man kan trott en bomb slagit ner.

Någon som vill åka dit istället för mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0