I don't care what nobody says, I'm going to be his lover

Flera hundra renar har drunknat i sjön Kutjaure i Norrbotten. Isen brast när en hjord med cirka 3000 renar var på väg ner till vinterbetet i skogslandet, enligt Bertil Kielatis, ordförande i Sirges Sameby

Jag får ont i magen, världen kommer att gå under. Nu dör renarna i Lappland för att isen smälter, det är nog sant. 2012, sen är det över. Så då måste man ju göra den sista tiden till den finaste? Försöka hinna med det man glömt, inte hunnit, inte kunnat osv. Ta lite risker, chansa och våga lite mera.

Men så blev jag så osäker på det jag varit så säker på innan. 
Ja nu är det dags att skriva såna där konstiga meningar som ingen ska kunna förstå eller tolka riktigt.hey ho lets go

Vill jag verkligen linda in dig i bomull och wellpapp, lägga dig i en okrossbarkartong (då spelar det ju ingen roll med wellpappen men) och ställa in dig i garderoben tills jag kommer nästa gång. Så att du är hel och inte har gått sönder? 
Det blev så svårt helt plötsligt. Är det värt med vågade riskfyllda chansningar?
För det är ju väldigt lätt att bygga upp nåt fint när det finns så väldigt väldigt långt bort och man inte kan se det.

 

Kommentarer
Postat av: malmö

vi borde riskera mer, kan bara gå åt hlevet :D

2009-12-22 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0