the cold Swedish winter is right outside and I just want somebody to hold me through the night

Nu är det det vinter här. Frost överallt, minus och jag bara älskar det. Efter att ha levt i två månander av konstant gråhet kunde inte de här underbara vädret kommit mer lägligt..

Fast tyvärr finns det en baksida av allt. Det är inte bara så att det är kallt ute, det är även kallt inne.
Vaknade upp till ett hus med femton värmande grader, inte så konstigt att jag typ byggt ett bo under två täcken och massa filter och känner en stark olust att ta mig upp ur sängen på mornarna då man lika gärna skulle kunna börja spola fram en isbana på mitt golv och snart se det snöa från taket..Men det finns också en ursäkt för att dricka varm choklad med grädde varje morgon också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0