young folks

Vilka vill du ska komma på ditt kalas?

Födelsedagsbarnet - Carro, Alva och Tricki!

Jag känner mig verkligen speciell när jag blir bjuden på 3 års kalas.
Som en av födelsedagsbarnets bästa vänner dessutom! 

Särskilt nu när jag precis fyllt 20 år och känner mig så oerhööört vuxen.
Så vips!
Sitter jag och äter dinosaurietårta, fascineras över serpentiner och blir lite avis på den stora lila dinosaurien som födelesdagsbarnet fått.
Kan man få minusvuxenpoäng? Tror jag har kommit ner på noll och krympt till en liten Super Mario igen.
Men vad gör det om hundra år när allting kommer omkring? Nada!



Jag fanns även där vid den andra födelsedagen, som vilken trogen vän som helst!

ps jag är inte vindögd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0