Baby, we were born to run

Jag är på väg till ett av mina drömmars mål, Island, imorn gör jag ett steg närmare den resan åker från Wången.

Berättade lite snabbt för min mamma hur det låg till med min kropp efter besöket inne i Östersund. Jag förstår nu ännu en gång varför jag oftast inte tycker om att resa till Avesta. För tillfället behöver jag inte besöka någon läkare för jag fungerar ändå.

Men Caroline, ska vi inte boka en tid tills du kommer hem efter Island till en läkare? Så att du har en ifall du blir dålig, för då kan du få en remiss till sommaren redan kanske och sen magnetröntgen och köret.

Jag tänker inte tänka på OM jag blir dålig eller IFALL jag blir skadad. Jag ska fan bli bra! Inget annat. Snälla, kan du inte bara säga att jag KOMMER klara det här.

Jag förstår varför jag har taskig inställning till livet ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0