I've got nothing to wait for

Emma tyckte inte att jag skulle åka igenom snöstormen med wångenbussen till akuten inne i Östersund, för det finns faktiskt värdigare sätt på att dö än i en wångenbuss. Det är sant och en sen fick jag en fin låt, det är bra!
Och inte att förglömma jag har ju faktiskt fått femtio stycken smärtstillande tabletter utskrivna, så nu kan jag hänga på ett tag till. wiiiiii

Fast jag känner mig ändå som ett nergånget as och det är nog vad jag är också. Jag vill bara lägga mig under täcket och aldrig mer gå upp men jag vet att det är inte är vad livet handlar om. Att man måste gå igenom allt fast än det är mörkare än mörkast. Okej, Ingen har dött, men livslust? hallå? (Bruce kommer till sthlm hjälps inte)
(eller är det faktiskt så det är, jag ska stanna under täcket, att inse ren fakta, släng mina rester i en grop, ni avskydde mig allihop) 


Allting tog slut så jag gick därifrån
Efter mig lämnade jag nåt slags hål
Det finns inte en möjlighet att du hittar nåt att fylla upp det med:
själva ordet hål borde ha indikerat det
För vist finns det en grop, men själva hålet bredvid
Jag ruttnar i en grop men i hålet är jag med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0