I'm gonna make it all the way

Nu börjar allt närma sig och det är pirr!

Jag började 2009 med att göra det omöjliga till det möjliga, förflytta Prinsen från en plats till en annan i en transport utan att någon skadade sig. Okej, pappa fick en bula i huvudet när vi gjorde en total makeover av transporten, men annars inga blåmärken eller 112-samtal. Vilken succé!


Och i februari far jag till Island! Jag har inte riktigt förstått det än, hur ska det här gå?


Annars är livet det samma på gatan där jag bor. Min far och min dator har hamnat i någon slags trotsålder. Ja min dator tror jag allvarligt talat jävlas med mig med flit. Den hittar på konstiga saker, tappar bort super viktiga saker och är allmänt förbaskat dum mot mig.

Och med min far vet jag inte riktigt vad som har hänt.

Klockan halv ett på natten.

Pappa vart ska du?

Ut!

Vadå ut?

Ut! Kolla lite..

Men pappa vart?

Bank..(liten jordbävning i mitt rum, slutsats, dörren är ordentligt stängd i alla fall)

Klockan två på natten

Får en körsbärstomat kastad i huvudet

Va fan..

Ät! Det är rätt gott.


Förövrigt tycker min mormor att mina ögon är lika Jill Johnsons ögon. Tur att min bästa vän inte heter Perelli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0