It's my own cheating heart

Saker tynger en och saker lyfter en. Små saker lyfter mig.


Så som fyndet av min nya Rockyrocky tröja, sitter som en smäck.


Luggen jag har friserat till istället för att sitta i högen av böcker och plugg.


Tagit mig i kragen och mailat praktiken igen. Jag hoppas på ett svar så jag kan boka mina biljetter. Dock fann jag information om att äta syltade fårskalle som legat i ens byxficka i tiotimmar. Jag är inte känslig men....


Icepower, min kropp kanske vill läka ihop tillslut?


Och såklart värmande små inlägg. Istället för att bli dumpade av sin flickvän som Rob och besöka alla gamla ex som också har lämnat honom,tror jag att jag kör på en Carro, dumpar och sedan besöker alla mina old loves för att finna något jag inte riktigt vet än vad det kan vara..

Vem vet någon kanske skriver en bok om mig senare i livet också?


Nu ska jag bara vänta och vad som kommer härnäst och efter Island hoppas jag att jag kommer att veta vad jag vill med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0