On the top of the world

Läste precis ut en bok, sista sidorna kunde jag inte se. Den var hur sorglig som helst. Så nu ska jag börja göra en lista, ingen vanliga to do list, utan en lista på saker jag ska göra i mitt liv eller drömmar jag vill uppfylla. Vissa saker har jag ju redan gjort. Det kanske inte är några märkliga saker, men mitt liv är inte så märkvärdigt det heller, so whatever.

1. Äga en egen häst
2. Uppträda på Globen International Horse Show
3. Bada i Blå Lagunen
4. Åka till Island
5. Besöka Neuschwanstein Castle
6. Och en töntig självklarhet, inte fira en alla hjärtans dag själv. (Egentligen kände jag inte behov av att skriva det där, är jag sjuk? Okej, kanske att få säga jag saknar dig, puss. i telefonen, men inget mer och det har jag ju ändå fått säga förut)
7. Ha en egen fotoutställning, drömmar får ju vara med.


Kommentarer
Postat av: malmö

6an och 7an skulle jag också :(

2009-02-01 @ 10:13:32
Postat av: Sanna

När du har badat i blå lagunen kommer du ångra att du hade med den på din lista, skulle jag gissa, den är sjukt överreklamerad !

Ha det bra på island ! :)

2009-02-01 @ 13:55:11
URL: http://kungsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0