Relax, take it easy!

Drack inte en öl för mycket och kände mig rätt nöjd, när näsan gav upp och jag började hosta blod kändes det inte heller så farligt. Life is life.


Avslutade kvällen inlindad i en IKEAfilt ätandes på en fransk fiskgratäng medan jag pratade världsproblem och kärlekstrassel med en som behövde mina raka råd. Fransk fiskgratäng är något jag inte äter igen, ett fiskblock med lite grönt på, men att när jag gav kloka råd kändes det nästan som jag kunde leva upp till de där nitton åren jag har levt. Jag kände mig duktig, mogen och väldigt vuxen. Sen somnade jag gott med Beckham vid min sida utan en tanke på något annat, det var skönt att känna att jag gör framsteg.


Dagen efter så här mår jag bra, var inne på reparation i Östersund. Min kropp var ja.. den var som vanligt, men jag måste sköta om mig. Lära mig att vara klok och förståndig, inse att min kropp inte tål vad som helst och att bita ihop och inte tänka på smärtan inte är en lösning i längden.

Så jag ska verkligen skärpa mig, men vad hände nu med beachen 2009?

Fast ändå diskbrock med ett halvårs konvalescent känns inte som att det är något jag behöver i dagsläget. Efter regn kommer solsken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0