stuck in a moment

Uppe och nere på noll

och tillbaka till platsen när bomber sprängs

det hjälps inte

kan ingen bara säga att jag gjorde rätt?

så jag kan dra en lättnads suck

och börja leva igen

tänka ordet framtid

för efter all den här tiden är det patetiskt

att hänga upp allt

på en

människa

jag vet det, jag vet







ett tag senare..

jag kom på det! jag är smart och nu ska jag dra mig upp ur det här..

Det är inte hur man har det. Det är hur man tar det. O när man längtar tar saker tid
Det är nåt mellan oss. Mellan oss o världen. För långsamt för snabbt men aldrig i takt
Vi vill ju bara andas. Sova o andas omvartannat inget mer
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det







Kommentarer
Postat av: malmö

i need more :D

2009-01-09 @ 13:12:52
Postat av: ,,

Vad bra du är på att citera markus krunegård.....

2009-01-11 @ 14:13:48
Postat av: c

ja, får man inte göra det?

2009-01-11 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0