You know my hips don't lie

Jag fick stipendiet till Island woohoo!

Men jag vet inte om wooohoo:et känns så ärligt.
Jag känner mig låg och jag vet inte vad det beror på men har förslag.

1. Igår fick jag hoppa av hästen på lektionen för jag inte kunde rida p.g.a av min äckelhöft. Jag försökte bita ihop och hålla mig samman, men till sist med tårar i ögonvrån (okej, dom hade redan ramlat ner på kinderna och lite till) fick jag lämna sadeln. Jag är 19 år och känner mig så pinsam och töntig, igår var verkligen droppen.
Hur ska det nu gå med Island? Det känns så omotiverande när jag inte kan sitta på en häst utan att bita mig i läppen.

2. Jag är tillbaka till Wången och allt är mörkt. Det ljusnar runt halv tio och blir mörkt vid tre igen.

3. Jag har jour

4 Wellas reklam: När du trivs med ditt hår sker det förändringar!
Jag trivs med mitt hår, men är det så illa att de envisa virvlarna i min lugg hindrar mitt liv att förändras?
Elin och jag satt chockade i soffan när vi såg reklamen. Sen med min nya page kommer väl livet gå galant  eller?

5. Min praktikplats har tappat mailkontakten med mig och jag börjar få panik. Bilden jag skickade till dom på mig sitter ju till och med på den finaste platsen på Jans vägg, vad är felet? Jag får rycka mig i kragen och maila dom igen.

6. Tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0