Anywhere I lay my head I'm gonna call my home

När jag behöver kärlek, värme och omtanke besöker jag Bäckstigen 15 B,
ifall jag vill ta det lugnt, lyssna på Ramazotti, baka kladdkaka och bara vara mig själv står alltid Torsgatan och väntar på mig med öppna armar
och om det är något annat som saknas finns det andra gator att gå till
och stigar det är sådana som finns i skogen, man kan gå på dom med
vissa kan till och med blinda se

sen finns det ju också alltid en plats i södra Sverige för mig, det känns tryggt.

"Och jag föreslår att fröken Larsson kommer ner  från sitt borlänge,
sitt skit jobb
och filosoferar med mig.
På en gång.
Har många frågor om livet
som du nog kan svara på!
"

Kommentarer
Postat av: malmö

:) ja det är verkligen öppet här nere :)

2009-07-13 @ 11:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0