B-kändis, nää tack.

Jag behöver inte vara rädd att jag kommer sluta som en Bonde söker fru deltagare. Det finns nämligen inte en chans att jag kommer överleva som en ensam hästbonde. Jag är helt slut på det.
Legat vaken nästan hela natten och när jag sovit har jag drömt om lösa hästar.
Fast det finns hur mycket vatten som helst här på gården flyter det inte direkt på, eller jo det har inte hänt något märkvärdigt än och det ska det inte heller göra.
Men jag är helt slut, att jobba utan att ha ledig helg suger gammal möglig getpung.
Och som grädde på moset så råkade jag koka min favoritpasta i en kastrull med diskmedel i så nu rapar jag Yes och är fortfarande hungrig och grannarna är borta så jag har ingen att bjuda på kaffe.


Kommentarer
Postat av: malmö

uch pärlan, det är inte menat det här..

Fan hästskötare..

2009-07-25 @ 16:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0