Lovely Torsgatan

Jag saknar inte mycket, men jag saknar illussionen av att allting kommer ordna sig

Vissa får en egen handduk hemma hos sin pojkvän
det enda jag får är magsår
och ingen tid att gå till sjukhuset
Pengar är fint
men ibland vill jag bara säga upp mig

Fast nu har jag lagt ut alla pengar på underbara Saga
det känns bra
Men vart är mitt liv på väg?
Ett steg närmare en Bonde söker fru kandidat
eller på väg till en framgångsrik karriär?

Jag ser fram emot hösten, lugnet och få chansen att ha ett lite bättre liv
börja styra upp saker och ting

Nu ska jag njuta av den sista tiden hemma på Torsgatan med Jossan i soffan, underbart!

Kommentarer
Postat av: malmö

jag vill ha ha pojkvän nu :/

2009-07-06 @ 19:35:20
Postat av: C

ja, wångencasanovafasoner lönar sig inte i längden ;)

2009-07-06 @ 23:18:23
Postat av: malmö

en riktig pojkvän, typ en ishoeckyspelare :P

2009-07-07 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0