Personalfest



Japp, nu har vi haft personalfest. Eller tja, kanske en kickoff inför vissas semester och en skön paus för andra.
Vi åkte och klättrade, var rätt kul och rätt impad att jag kom ända upp. Bäst var nog när jag hissade upp chefen lite för högt och tänkte löneförhandla..
Självklart skulle vi ju också ut och äta med ridfrillan, smutsig kropp och myskläderna med klättertalk på.
Blev bjuden till Galaxen där bubbelpool och dricka väntade av två snubbar, men kändes inte läge för det.
Chefen blev i alla fall imponerad att jag kunde få två ragg med min outfit samtidigt som jag stod bredvid honom utan att anstränga mig, vissa har ju helt enkelt naturlig charm.
Sen vägrade jag gå in på Backfickan och äta pizza, med tanken på min ofräscha outfit.
Men med orden I'm a ten tvingade han in mig där.
Åt god pizza och fick se när han drack öl, sen fick jag köra hem.
Det var oväntat trevligt trots allt, men jösses vad klätterskor är osexiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0