Sellnäspsykos

Diagnos: Socialt undernärd
Jag gapar efter sällskap, umgänge, telefonsamtal ja vad som helst.
Lägg nåt min tallrik och jag tar det.
Värsta av allt är att det mesta smakar bra när man är hungrig.
Tur att jag är bjuden på middag ikväll.

Sen när man är isolerad så här får man reda på saker i efterhand.
Hur kunde Stina-Lee bli gravid? Jag trodde hon var nitton år och inte hade nåt liv förutom att spela in när hon pussar på sina hundar och visar kläder från GinaTricot i sin tomma lägenhet.
Susanne Brännemo och Fadde? Ännu en anledning till varför jag inte vill bli Bonde söker fru B-kändis.

Men jag trivs ändå bra att vara så här lite isolerad.
Mitt dalmål smälter nästan in med de andras i byn.
Jag glider runt i min 940 och lyssnar på FM 88.88
Dricker folköl och handlar min frukost på ICA Sellnäs
Går runt i leran med mina Tretorn Rancher
och mår bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0