Den isolerade grottkvinnan talar igen

Från att bo 15 personer i en korridor så är det en väldigt stor kontrast att bo själv på en övervåning förutom på mornarna då chefen har morgongymnastik utan för min dörr.

Ja jag känner mig som en isolerad grottkvinna. Eller ja det finns väl dom som levt sämre, eh Fritzl..
Om det finns ett ord som heter förfallen skulle det beskriva mig rätt.
Som en planta utan vatten, som ett hav utan vatten, blahablahablaha
Smuts under naglarna
Slitna hårtoppar
och hårväxt på benen som ingen ser och bryr sig om
Ojämn solbränna
Ingen solbränna
Ett jobb utan fritid
En dator utan internet
Ett liv utan mening

Schysst att mamma kollar min mail då och då..
-Hej kära Arvikafunkis, inte långt kvar nu. Depche och alla andra artister väntar på din service..

Tack och hej leverpastej får jag säga till Arvika medan flugorna surrar runt mitt huvud.

Det ensamma livet på landet tar hårt på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0