Sommaren är verkligen kort

Fast än BlondinBella har stått och poserat i badräkter, klänningar och andra sommaroutfiter med ett glas vitt i handen har det helt undgått mig att det är sommar på riktigt. Det har faktiskt nästan gått halva tiden av sommaren nu.

Jag insåg det idag när jag gick in på H&M och det var halva priset på alla bikinsar och inga klänningar så långt ögat kunde nå. Istället hängde höstens nya jackor framme.
Jag som precis har fått en trevlig bränna och haft min första riktiga semesterdag. Så är det snart över?
Ja, panikångest.
Direkt när jag kommer till Borlänge i kväll ska jag kolla chefens kalender och försöka boka in mina tre resor som jag vill få gjorda innan sommaren helt tar slut, och sen den där sista minuten i september?
Det blir att leva på existensminimum 2009 ut om allt ska gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0