En sista.

En till lista och jag börjar inse att jag måste komma på några vettiga saker jag vill göra i mitt liv.

1.Äga en egen häst
2. Uppträda på Globen International Horse Show
3. Bada i Blå Lagunen (överskattat jag vet)
4. Åka till Island
5. Besöka Neuschwanstein Castle
6. Och en töntig självklarhet, inte fira en alla hjärtans dag själv. (Egentligen kände jag inte behov av att skriva det där, är jag sjuk? Okej, kanske att få säga jag saknar dig, puss. i telefonen, men inget mer och det har jag ju ändå fått säga förut)
7. Ha en egen fotoutställning (ska försöka återuppta det arbetet inom en snar framtid)

8. Hoppa fallskärm

9. Hångla till Hero
10. Hitta en dröm som kan gå i uppfyllelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0