Flashback

När man har lite tråkigt brukar man göra göra listor. Så bring it on..

Gånger jag grät på Island:
När jag hade smörjt in min stackars rumpa med Icepower och sedan kom på att jag glömt stoppa i linserna, aooouuww! Fick en gratis ögonmuskelbehandling och började se världen lagomt framemot eftermiddagen och lärde mig att inte underskatta Icepowers effekt.


Gånger då jag ville gråta på Island
När jag genom Svennis instruktioner skulle lära Penní att stanna genom att styra in i en farlig vägg med utstickande vassa saker.
Det enda som stannade och bokstavligen fastnade på väggen var mina bästa ridbyxor.
Snäll svensk som man är sa jag inte att det var någon fara och att jag säkert kunde laga dom själv medan jag tittade ner på den gigantiska revan, kände kylan som blåste in och tänkte på de där studiebidragen som gått åt för att köpa dom.

Men var samtidigt lite lättade att inte mitt ben gick helt av och fick ligga bredvid det döda hästbenet i andra hörnet av paddocken. Lite tur har jag ju ändå alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0