Stormy weather

Känner mig slut. Så där trött att man varken orkar reagerar, bry sig eller tänka.

Jag vet inte om det är för att vi fått alla kanaler i allrummet och att allt zappandet har tagit luften ur mig.

Eller att de tidiga jourmornarna från förra veckan har tagit ut sin rätt.

Lite av tröttheten och den lätta irritationen kan nog bero på att en utav de små plastsakerna som gör att prislappen och klädesplagget sitter ihop har bosatt sig under min Ä-tangent.


Nä jag vet inte vad, det är som Katrina blåst rakt igenom mig. Det är nog lite mycket just nu.

Tone B kan du inte guida mig igenom stormen?

Kommentarer
Postat av: P e r n i l l a

Hej! Skulle vara mer en tacksam om jag kunde få din hjälp. Är verkligen i desperat behov av det. Tack på förhand! Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-03-16 @ 22:20:43
URL: http://pernillabremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0