Tålmodig och unik delfinskötare söker jobb

Idag besökte en syokonsulent vår skola för att försöka guida oss rätt i livet.

Visst vi har kommit till rätt många klarheter ändå när det gäller vår utbildning och annat.
Till exempel fick vi reda på när vi tog vårat sista klassfoto nu i trean att vi gick ett specialutformat naturbruksprogram.
Tidigare har man bara sagt Travskolan Wången lite för snabbt när någon frågat vilket program man går.

Jag vet inte om jag blev så mycket klokare efter mötet ändå, mest att jag fick ännu ett starkare sug efter sol och grönt gräs och återupptog mitt fantiserande om att få bli en isprinsessa.


På kvällskvisten packade jag och Emma bilen med skidor och allt sånt där för att senare bege oss ut i Alsens skogar. Tanken på att vi knappt vågade hoppa ur bilen efter stött på tre psykopatiska rådjur klarade vi oss rätt bra i elljusspåret, men något vasalopp blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0