Det får mig outsökt att tänka på..

Har ibland fem femåriga ston att träna och sen Patti.
Patti får mig att tänka på två saker.
Först Patti Majonäs som fanns i ett barnprogram när jag var liten.
Eller så får Patti mig att tänka på pattar som sen får mig att tänka på en plastig ful sönderopererad silikonpatte med en äcklig bröstvårta. Can't help it. Nu är det inte så att jag gillar bröst, men om jag nu skulle vara kille skulle jag hellre föredra ett par snygga bröst än ett par riktiga pattar..
(Alla som har varit hemma hos mig och sett vykortet med den halvnakna tjejen på mitt kylskåp så har det inget med att jag gillar bröst det handlar bara om att jag saknar min bästa vän som skickade kortet från Australien. Resten av kylskåpet täcker Robert Pattison så bra)

Men åter till Patti, han lyser upp min vardag. Han är mannen hela dagen med sina små svarta pepparkornsögon.

 

Kommentarer
Postat av: malmö

saknar dig fröken larsson:/

2009-11-12 @ 21:51:51
Postat av: Carro

Men Linda då! Jag skriver ju hur många inlägg som helst nu för tiden ;)Vad mer vill du ha?:)

2009-11-13 @ 08:41:19
Postat av: Linda

haha jag vet men saknar dig endå :/ varför lärde vi adrig känna varandra på wången, buhhuu

2009-11-13 @ 18:51:01
Postat av: Carro

men sluta! jag är ju inte direkt död och borta nu, bara att ringa när du vill! :)

2009-11-13 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0