do you get a little kick out of being small-minded?

Söndag, och det känns olagligt att gå upp klockan sex.
Får sms från människor som intagit för mycket alkohol kvällen innan, inte fått nåt napp och känner sig hemskt ensamma denna söndagmorgon. Men vad ska jag göra? Jag jobbar. Haallåååå.
Kursen idag gick bra och väldigt dåligt. Men fan jag bryr mig inte, ord som smärre katastrof når inte mitt huvud just nu, sorry. Som alla säger Saga är sagolikt fin. Det räcker för mig, tack och bock.
Ridskoletanterna förgyller verkligen tid här. Funderar på att be dom flytta in på min övervåning, jag tror vi skulle ha väldigt kul ihop. Välfyllda vinglas på Plaza de la Carro.
Men som sagt jag har planerat ut plan C, dom sista detaljerna ska jag kika på imorn, sen släpper jag bomben!
Lyyysande Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0