Hard times come let them be

Jag vet varken ut eller in, jag vet dock att det bästa är att inte göra något åt det hela.
Så jag försöker göra något vettigt, något vuxet. Så som att skriva på ett nytt projekt.
Om jag hetat BlondinBella skulle jag suttit uppkrupen i min soffa, ätit dyr choklad (åh min fantastiska kropp ser ut så här pga av choklad), skrivit på min nya bok, knäppt kort på min nya klänning som jag köpt och berättat om nåt sött som Nils precis sagt.
Men nu är det bara jag. Och jag sitter vid mitt köksbord, precis ätit nudlar (min kropp ser iaf chokladkurvigt snygg ut, märkligt?), skriver på mitt nya projekt som sagt, mitt senaste inköp är en melon, märker att det blir rätt tomt när en mysig inneboende flyttar ut, lyssnar åter igen på Daniel & Co och blir bara mer förvirrad. Kan någon ge mig ett gott råd?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0