I made it, I'm the worlds greatest

Det känns som mina rosa muckboots har förvandlats till ett par rosa moln. Min kropp känns tio kg lättare och jag svävar mer fram än fastnar i leran just nu, wooohoooo.
Att jag pratade med världens hopplösaste igår kväll gör inget längre, jag har fått en kram av den bästa häromkring och en av de mest välbyggda och starkaste jag känner måste jag kanske trycka in i min säng en kväl förhoppningsvisl. Nemas problemas säger jag! För allt är ju möjligt har jag märkt, tjihoo!
Men man måste ju ha fötterna på jorden, så jag försöker tynga ner mig med att lyxa till det med en kladdkaka denna måndag. Helt plötsligt känns allt fantastiskt, (påminn mig om jag sagt det imorn). I'm the star up in the sky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0