Is it true?

"jag har inte ont i rumpan, men det kittlas i rumskarna.."

Överlevde turen imorse. När den väl är över och alla ryttarna står säkra på jorden får man ändå en liten kick på nåt vis. Bara att få höra att jag är en pärla inom pedagogik värmer lite extra :)

Så efter turen skulle jag rida Saga. Så när jag sitter i sadeln känner jag hur benen börjar värka. Som världens träningsvärk och vad jag vet har jag suttit ner i princip hela helgen. Axlarna börjar göra ont och det första som slår mig är svininfluensan!
Duschar och beger mig till Ica med ett par ben som jag inte riktigt har kontakt med.
Börjar få ont i halsen, svininfluensan!
Min kropp börjar bli varm och jag känner febern, och svininfluensan!
Mina armar värker och att hålla dom till tangentbordet känns väldigt ansträngande, svininfluensan!
Ska man bara sitta här och vänta tills jag inte kan röra mig och det växer ut en knorr där bak eller vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0