Jag vill bara ha dans, dans, dans, dans

Jag har stor separtionsångest för att lämna mitt hus. Jag vill hemskt gärna packa ner det i resväskan och ställa upp det på en lämplig plats på Torsgatan.
Men å andra sidan fy fan vad skönt det ska bli att slippa att sitta fast ensam ute på landet. Jag blir galen av att vara ensam mitt ute i ingenstans. Det går inte att beskriva, isolation is not good for me. Det kvittar hur nice mitt hus är. Jag vill bara ha en helg där jag inte har några fodringar, inga hästar, inga andra djur, inga tider att passa, inget ansvar över någon mer än mig själv, inget att behöva planera, bara vara lediiiiiiiiiiiiig.

Trodde just att det regnade in , kändes väldigt omöjligt. Sen insåg jag att hunden inte gillar att vara ensam och jag fick en bra anledning till att städa, lovely lördag.
Svar: Ja jag känner mig jävligt bitter och less för stunden. Rädda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0