jag vill vara ledig ledig ledig..

Så som det verkar kommer jag jobba och befinna mig på samma plats i 42 dagar, jag måste verkligen vara ledig en helg för det här går inte hem. Efter 14 dagar säger min kropp upp sig. Men som med allt annat, bita ihop och tänka på nåt kul 28 dagar kvar. Laddar inför morgonenstur med cola och Mange..jag vill soooooova nuuuuuu!
Vet inte om jag är klen eller allmänt vanlig. Jag vet bara att det inte känns normalt att snubbla in genom dörren och slänga sig ner i hallen och ta en powernap på mattan för att orka ta sig in till sängen och sova om kvällarna.
Jag känner mig som en seg deg, allt rör sig i slow motion, jag är på mitt yttersta och vill bara ha en dag i sängen.
Har till och med fått blåa prickar på mina ben som jag inte vet vad det är för jag är för trött för att bry mig, så om nån vet vad det kan vara får ni gärna höra av er..Nu ska jag hälla i mig colan, gå ut och skina som en sol så allt grått försvinner.godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0