Jobbmatch

Vet inte riktigt hur dom tänker när dom matchar sina jobb..

Följande platsannonser matchar ditt CV:

Pensionärer (329269074)
Pensionärer över 66 år med egen bil eller gående, sökes för morgonjobb. Tel. 08-17 88 61

Jag är inte ens tjugo och dom matchar mig som en sextiosexåring?

Djurskötare sökes (329259384)
Djurskötare sökes Furulunds Jordbruk utanför Kristianstad söker Medarbetare till sin smågrisproduktion om ca 850 modersuggor med egen rekrytering. Vi ser gärna att du har erfarenhet från smågrisproduktion..

Helt plötsligt känner jag mig inte sugen att jobba alls..


Personal sökes (329252456)
Personal sökes Pizzabagare  T. 0700-778928...

Har jag ens nån utbildning som passar? Jag som knappt kan göra runda pannkakor..

Lagerkille (329252426)
Lagerkille Krav C-kort. Pålitlig. Heltid. Till Örns Byggvaruhus. maila till [email protected]...
Örns Byggvaruhus

Fast den här gillar jag bäst. Jobbmatch måste verkligen se min mångsidighet. Jag kan till och med vara man och kvinna, är det inte imponerande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0