Monday morning

Jag vet inte om det är vädret, att jag inte bara har sovit inatt eller om det är så att jag är väldigt trött idag och det är därför min mun har stått på vid gavel och gäspningarna bara ha flygit ut från mitt lilla kakhål som fula grodor kan hoppa ut från andras trutar. Jag är verkligen extremt trött idag och jag vill att alla ska veta det.
Fast än Kalle var här på besök imorse och jag hade en trevlig kväll igår så är ögonlocken som bly och jag traskar runt i en seg dimma. Så nu försöker jag kicka min kropp med kola och choklad så jag ska stå pall arbetsdagens sista timmar. Har någon något tips om hur man gör kroppen lätt som en fjäder och ögonlock som står givakt hela dagen lång så tar jag emot det med öppna armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0