One day your in, next day your out..

Jag är väldigt svag för söta män som gillar mode. Jag tackar inte nej för att ha Carson som bästa vän. Men när jag ska bestämma mig för vem som jag vill ha liggandes i min soffa och göra mig sällskap och förgylla min vardag har jag svårt att välja, Michael eller Christian? Hmm..
(spännande paus och en lång tystnad)
-Michael your out, auf Wiedersehen!

Jag tror jag skulle trivas bättre med Christian i längden, fast visst skulle jag bli lite trött på fåfängan och den ljusa rösten. Men att ha en sygg mörk man i min soffa skulle göra mig väldigt nervös, fast tja...Nä svårt val. Varför inte ha båda?





Kommentarer
Postat av: Anonym

MICHAEL!!!!!!!!!

2009-11-25 @ 18:04:12
Postat av: Anonym

MICHAEL!!!

2009-11-25 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0