Carro's Änglar

Lördagsgruppen är bäst. Det är dom som lyser upp hela veckan och sen att jag fick ett pepptalk av Kalle toppade dagen som ett sött litet rött körsbär på glassen eller en fin prilla under läppen, du väljer.

Nu är det måndag och det skulle faktiskt kunna gå att börja veckan bättre än att drabbas av en matförgiftning.
Men att få ligga i soffan hela kvällen är rätt soft det med, men som sagt, hellre frisk faktiskt.
Ögonlocken är som bly fast än jag sovit i tolv timmar och jag är hungrig som en bäver, kan maxa gnaga på en skorpa, mättande.

Så nu ligger jag här och räknar flygplanen som flyger över mitt hus. Rätt bra när man ska sova, men nu vill jag bara flyga, flyga, flyga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0