Guess who's gonna get some tonight?

I got out, I got out and now it's 2am but, ooh how I long for the night
And every morning, every morning they just don't understand but
Ooh how I long for the night
I got out, and I never wanna go back again but
Ooh how I long for the night
Like every morning, it doesn't matter 'cause it always the same but
Ooh how I long for the night




Jag är ju kär i två Anders W. Lite små lustigt. Fast den ena har jag ju aldrig träffat så det kanske inte räknas..
Lördagkväll, jag vill slå klackarna i taket.
Ännu en önskedröm.
Har tre kolor i kvar i kylen och ingen i näsan. Känns måttligt fint.
Det är ju kul att retas.
Telia verkar ha glömt bort mottagningen till mitt internet just vid mitt köksbord, min soffa och i min säng.
Måttligt störande.
Ha en underbart trevlig kväll
Guess who's gonna get some tonight?
Svar: Kanske du, men inte Caroline Larsson. Turen har vänt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0