they say your middlename is trubble, but I know its Caroline..

För tillfället känner jag mig väldigt likgiltig och sen så är jag väldigt less, på allt.
Varför blir inget som man tänkt sig? Och varför händer det ingenting för?
Fredagar har verkligen blivit min downerdag och jag har insett att det är på grund av att jag inte träffar några nya människor då, allt jobb går i halvfart och där med får jag väldigt mycket tid över att sitta vid mitt köksbord inse att jag borde städa och att det är ofta kan vara värdelöst att bo på landet.

Sen har jag kommit fram till att jag lika gärna skulle kunna heta Skottkärran Larsson istället för Caroline Larsson.
Jag gör skitjobb, jag bär skit, jag är fylld av skit, pratar skit,är skitig, allt är skit osv osv osv..

Som sagt today I'm just a downer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0