Oboy!

Inte för att verka speciell eller så, men jag tror jag har blivit laktosintolerant.
Förväntar mig inte att Björn Gustavsson ska skriva en låt till mig eller ge mig en kärleksförklaring,
fast okej några små förväntningar har jag ju.

men nu tror jag att jag förstår varför jag aldrig har förstått tjusningen med att dricka ett glas med kall mjölk
eller när jag var liten och alltid behövde hålla andan när jag skulle ta ett glas mjölk åt någon klasskompis i matsalen för att jag inte tålde mjölklukten

Men att bryta mönster och ovanor är svårt, särskilt för en tjej som inte är rädd för att ta i, men egentligen är extremt lat när det gäller att anstränga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0