so human

helt plötsligt kände jag en våg av motgång skvalpa över mig samtidigt som jag fick en kallsup av vatten med en alldeles för hög halt av klor forsa genom mina andningshål. (okej jag ljög en aningens, för livet är fint men ändå..)

30årig kvinna - Har du barn?
Mammor kan vara det bästa som finns, men det ser det ut som jag har bärt runt och klämt ut en bäbis ur min kropp? Nämde jag att jag är 20 och precis flyttat in i min första lägenhet också? va?va?va?

Kvinna med kropp liknande ett litet mumintroll - Va!! har du medium på de där byxorna? Då kan jag ha small!
Vems kroppsuppfattning är vrickad?

Jag vet inte, men jag känner mig lite låg faktiskt. Min superlediga torsdag gick upp i röken som kunde ha kommit från branden i mitt kök som jag så smidigt hann förhindra genom att stänga av spisen i lite lagom god tid och jag är väldigt bra på att låta negativ och bitter medan jag egentligen bara är glad.

godnatt.



Kommentarer
Postat av: :)

Vilken dum kvinna! x)

2010-05-06 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0