1,2,3 avgiftning!

Den totala förrvirringen lever fortfarande i min kropp.
Rubbad dygnsrytm och dagblind som få.
Det är i vilket fall måndag och jag är inne på min andra ledig dag, underbart!
Att få ligga still till en hel söndagförmiddag utan att känna att jag har något inplanerat är faktiskt värt varje minut.
Som f.d arbetsnarkoman uppskattar jag nu verkligen lediga dagar. Ja, jag vill vara ledig,ledig,ledig.

Som sagt har helgen varit trevlig, men jag känner dock att det känns som min kropp har blivit manglad under en traktor så tänkte gå och träna.
Upptäckte att ett halvår har gått och mitt träningskort hade gått ut.
Ingen tät plånbok när den snyggaste badvakten frågade efter pengar heller.
Så frågar han hur gammal jag är.
och jag säger; 18.
Vad fick jag det ifrån!? Men det kanske är min mentala ålder?

Nu ska jag i alla fall pallra mig iväg och fixa ett träningskort, sen börjar min avgiftningsvecka.
Detox på högnivå och jag har fyllt kylskåpet med frukt och grönsaker som ser ut som de har blivit odlade på mars. Men det är ju alltid kul att prova något nytt..eh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0