Grannar emellan

Idag när jag skulle tvätta råkade jag visst snurra till det så jag råkade tvätta i husvärdens tvättmaskin på hennes tid. Oopsie!
Hon plingade på min dörr och typ skakade av ilska. Godtog inte alls min ursäkt och att hon kunde få min tvätttid. Men att hon var pansichs, hade ont i knäna, hade goooda kontakter med hyresvärden m.m m.m det fick jag allt veta.
Så berättade hon att alla grannar går och pratar om hur jag lyckas få så mycket tvätttider.
Det märkligaste är ju att jag inte har varit där nere på lite mer än en månad.
Lugn! jag har tvättat min kläder, men inte där.
Tycker det är så sjukt töntigt att alla går och pratar OM det, är det inte bara lättare att knacka på och ta det face to face om det är sånt jävla problem?
Nu ryktas det om att det ligger en söt liten gullig lapp från min söta lilla gulliga granne i tvättstugan också.
Ska gå runt och lukta skit i ren protest tror jag, särskilt när jag står utanför hennes dörr.
Kanske lönt att be granngubben ta min tvätt ändå..??
näääääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0